nikkalaby

MUSTAPARTA-MÖTE!

Publicerad 2015-11-06 19:22:52 i Allmänt,

Hoppas att Ni känner Er taggade och inspirerade att gå med i "Mustaparta-gruppen". Ta med er granne, kompis, syster, bror ja vem ni tycker skulle passa i gruppen. Som engelsmannen sa "the moore the merrier"! Att vara Nikkalabo eller med i föreningen är inget måste. Enda kravet är ett intresse av att delta i detta evenemang.
 
Tisdagen den 17 november, kl 19:00 i Nikkala Byagård möts vi. Jag ska nog sno ihop någon kaka så vi kan fika medan vi diskuterar. Fika sätter fart på geniknölarna. 
 
För att inspirera er lägger jag upp lite bilder från tidigare marknader. Som äger rum i Haparandahamn, ifall ni har glömt det. 
 

 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-12 13:19:52

Hej,
Jag och Elina kommer gärna på mötet om Mustaparta i Nikkala hamn nästa sommar, jag har nya kompositioner på gång och tror att vi har en hel del att tillföra programmet, hör av er när ni har nästa möte. Vänligen Esa Söderström Rautiainen

Svar: Jag hör av mig, när vi gör ett nytt försök att få ihop en "Mustaparta-grupp". Det blir under våren/vintern. Jag skickar en kallelse via "Bya-bladet", samt genom de två "Nikkala"-grupper som finns på Facebook.
Anita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela